Czemu bilboardy w dalszym ciągu są tak popularnym nośnikiem reklamy, z czego się bierze ich wysoka skuteczność.
Reklama zewnętrzna cały czas się cieszy bardzo dużym wzięciem wśród klientów, pomimo coraz szerszej dostępności elektronicznych form przekazu. Bierze się to z tego, że cały czas jest skuteczna, a biorąc pod uwagę możliwości jest bardzo atrakcyjna cenowo.
Author: Levente
Source: http://www.flickr.com
Firmy wybierają bardzo chętnie różnego rodzaju tablice reklamowe, billboardy Biała Podlaska czy coraz bardziej popularne ekrany LED jako jeden z głównych reklamowych nośników Spójrz na to. Między innymi to wynika z tego, że jak na razie trudno jest stojący przy ruchliwej trasie wielki plakat czym innym zastąpić.
Jak uważasz? Czy uda Ci się znaleźć dane na opisywany temat? Zapewne tak - przejdź po tym linku (http://www.studioprinter.pl/oklejanie-samochodow-aut/) i odszukaj informacje tutaj.
I wiele wskazuje na to, że w najbliższym czasie nic się w tym temacie nie zmieni, gdyż po statystykach można zobaczyć, że zewnętrzna reklama w takiej formie bardzo dobrze się trzyma.
Jak uważasz? Czy uda Ci się znaleźć dane na opisywany temat? Zapewne tak - przejdź po tym linku (http://www.studioprinter.pl/oklejanie-samochodow-aut/) i odszukaj informacje tutaj.
I wiele wskazuje na to, że w najbliższym czasie nic się w tym temacie nie zmieni, gdyż po statystykach można zobaczyć, że zewnętrzna reklama w takiej formie bardzo dobrze się trzyma.
Author: Yukiko Matsuoka
Source: http://www.flickr.com
Jednym z największych plusów takiej formy reklamy jest możliwość na dotarcie do dużej ilości klientów przy niezbyt wysokich kosztach. Najczęściej wielkie billboardy Białystok Czytaj więcej na widzi się w miejscach, w których jest sporo ludzi. Na przykład to będą duże ulice, okolice centrów handlowych czy też place albo deptaki. Z powodu tego, że pomimo dużych wymiarów przechodzący czy przejeżdżający ludzie mają tylko parę chwil na obejrzenie całości, to przeważnie bilboardy są wyjątkowo proste jeśli będzie chodzić o przekaz. Mają bowiem jakiś rysunek albo zdjęcie oraz krótkie, łatwe do skojarzenia reklamowe hasło.
Ale właśnie ta prostota daje niezwykle dobre efekty, gdyż duża powierzchnia nośnika i niemożliwość jego nie dostrzeżenia sprawia, że nawet jak się specjalnie go nie ogląda, to i tak kątem oka się do dostrzega.