Działania marketingowe na bieżąco się rozwijają i przynoszą coraz to skuteczniejsze metody na zdobycie klienta
Nowością a równocześnie hitem ostatnich czasów w tym zakresie jest wykorzystane narzędzia w postaci programu lojalnościowego. Z jakiego powodu okazał się on strzałem w dziesiątkę? Badania przeprowadzane na rynku potwierdzają, że firmy, które wykorzystują tą taktykę zwiększają swoją sprzedaż, a klienci z kolei zyskują w związku z tym profity.
Nie od dziś wiadomo, że aby kogoś zatrzymać na dłużej trzeba go ”zwabić” i w pewnym sensie uzależnić od siebie. Ludzie uzależniają się od używek, od innych ludzi i jak się okazuje również od określonych czynności, zachowań, przyzwyczajeń i tak dalej. Jedni nie pojadą do pracy dopóki nie napiją się kawy, inni muszą stale być w związku uciekając w ten sposób przed samotnością, a jeszcze inni nie mogą funkcjonować bez adrenaliny i poczucia ciągłej ekscytacji. Te zachowania, czy też przyzwyczajenia dobrze znają specjaliści od marketingu wykorzystującym tego typu mechanizm także do zwiększenia sprzedaży.
Jak bowiem nie inaczej przyciągnąć klienta jak poprzez zaoferowanie mu wielu korzyści i profitów, jeśli tylko zobliguje się do korzystania z naszych usług? Programy lojalnościowe (Kliknij link) to świetny sposób na to, aby nie tylko przyciągnąć klienta, ale i go zatrzymać, a nawet uzależnić od siebie. Opisywany program do obiegu dokumentów działa jak rozbudowana machina, w której każdy element odgrywa ważną rolę. W tym przypadku podstawą jest gwarancja: będziesz kupował u nas produkty lub korzystał z naszych usług, my cię za to wynagrodzimy umożliwiając robienie tańszych zakupów.
Author: Style Raw
Source: http://www.flickr.com