Gdy potrzebujesz kącik pracy w domu
Masz własną działalność gospodarczą? A może dorabiasz wykonując zlecenia dla różnych klientów? W obu przypadkach przyda ci się w domu miejsce do działania – Home office. Idealnym pomysłem będzie zrobić salon z miejscem do pracy.
Author: Philips Polska
Najpierw spójrzmy na pokój dzienny obiektywnie i przemyślmy ile przestrzeni możemy przeznaczyć na Home Office - kącika do pracy. Przemyślmy także w którym miejscu zorganizujemy miejsce do pracy. Gdy już przemyślimy o tym, gdzie chcemy stworzyć nasze miejsce do pracy, mamy możliwość pomyśleć o sprzętach. Potrzebujemy biurko – polecamy szczególnie biurka narożne, wygodne krzesło oraz małą zamykaną półkę z kilkoma półkami na dokumenty. Możemy oczywiście zakupić duże biurko z nadstawką, ale sprawi ono przytłaczające wrażenie.
Jeśli już wybierzemy potrzebne nam meble, odpowiednio je ustawimy, damy nań komputer, możemy zacząć zakupy bibelotów. Mamy dość duży wybór różnego rodzaju segregatorów, przyborników, kubeczków na długopisy i inne drobiazgi. Przemyśl uważnie jakiego typu przedmiotów będziesz przechowywać i je wypisz. Nie chcesz zapominać o najważniejszych sprawach? Nad biurkiem zawieś małą korkową tablicę, na której będziesz przywieszać kolorowe karteczki z informacjami dotyczącymi deadline’ów, ważnych zleceń, czy pilnych kwestii, które masz koniecznie pamiętać. Praktyczne krzesła biurowe wrocław gadżety można dostać w praktycznie każdym kolorze.
Przestrzeń do pracy możemy umiejętnie oddzielić od reszty pokoju, np. dając parawan albo regał z książkami, radzi lou, internautka w artykule na swoim blogu: w domu . Blogerka pokazuje kilka całkiem oryginalnych i praktycznych aranżacji miejsca do pracy. Zdecydowanie polecamy!
Jeśli już wybierzemy potrzebne nam meble, odpowiednio je ustawimy, damy nań komputer, możemy zacząć zakupy bibelotów. Mamy dość duży wybór różnego rodzaju segregatorów, przyborników, kubeczków na długopisy i inne drobiazgi. Przemyśl uważnie jakiego typu przedmiotów będziesz przechowywać i je wypisz. Nie chcesz zapominać o najważniejszych sprawach? Nad biurkiem zawieś małą korkową tablicę, na której będziesz przywieszać kolorowe karteczki z informacjami dotyczącymi deadline’ów, ważnych zleceń, czy pilnych kwestii, które masz koniecznie pamiętać. Praktyczne krzesła biurowe wrocław gadżety można dostać w praktycznie każdym kolorze.
Przestrzeń do pracy możemy umiejętnie oddzielić od reszty pokoju, np. dając parawan albo regał z książkami, radzi lou, internautka w artykule na swoim blogu: w domu . Blogerka pokazuje kilka całkiem oryginalnych i praktycznych aranżacji miejsca do pracy. Zdecydowanie polecamy!