Jak wykorzystać badania marketingowe?


Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy satysfakcji w zespół splatających się usług oraz korzyści. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych marek, realizując szczegółowe testy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by poznać ich mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia na tle rynkowych konkurentów.
SecretClient to analiza sposobu obsługi klienta mystery shopper, dokonywana w trakcie odwiedzin w punktach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej klientów, sprawdza wskazany sklep, miejsce obsługi, placówkę i realizuje założone scenariusze.

Zaintrygował Cię nasz artykuł? Chcesz kolejne? Zatem jesteśmy tam (https://www.stokota.com/pl/pojazdy-uzywane/) - wystarczy kliknąć w podany link i oglądać następne wiadomości.

Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych norm, sposób prezentacji oferty, umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe również: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów wsparcia sprzedaży, schludność i porządek na terenie punktu. Dalsza część

Dopełnieniem sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z przedsiębiorstwem za pomocą wybranych kanałów komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, zachowanie standardów, dostęp do informacji itp.



Oferta SecretClient zawiera także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje plusy i minusy akcji, szanse rozwoju i ryzyka, ułatwia wybór właściwej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.
kasa
Author: Times Square PR
Source: Times Square PR
Regularne badania realizowane podczas realizacji działania są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio wykorzystują program jako narzędzie wsparcia handlu.

Nasza firma przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, hipermarketów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Wyniki testów SecretClient mogą być dostępne jeszcze w trakcie badania w panelu on-line. Dostarczają cennych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia wiele opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, zespołami sprzedawców.


Zespół: kontrahenci doceniają nas za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów obecnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, ale także w setkach mniejszych miast. Taka siatka wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci odpowiednio przygotowanym systemem nadzorczym i lojalnościowym.
Więcej na
Wartością dodaną SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników.