Korzyści które może dać nam wyświetlanie reklamy w komunikacji miejskiej
W dobie XXI wieku tradycyjne rodzaje marketingu przemijają. Ulotki wpychane do skrzynek na listy, ogłoszenia w periodykach przestały starczać. Jak dowodzą analizy, obraz ruchomy jest współcześnie najodpowiedniejszym źródłem reklamowym, który wpływając na zmysły daje doskonałe rezultaty. Reklama multimedialna jest to pokaz spotów reklamowych za pomocą cyfrowego obrazu.
Treść reklamowa nadawana jest w postaci wysokiej jakości obrazu na monitorach ciekłokrystalicznych. Mogą to być przekazy reklamowe, informatory, wiadomości oraz inne rodzaje informacji. Innowacyjność owego rozwiązania stanowi bliską konkurencję dla takich nośników reklamowych, jak: plakaty, ulotki, słupy ogłoszeniowe.
Przewaga reklamy w autobusie nad innymi odmianami reklam wiąże się ze szczególną, gdyż przymusową sytuacją w której znaleźli się pasażerowie. Są ograniczeni zarówno w przestrzeni, jak i czasowo. Trudno może im być wygenerować należytą ilość skupienia by skupić się na przykład na lekturze, ale jednocześnie pragnąc zabić czas poszukują ciekawiącego medium, jakie przyciągnęło by ich wzrok na czas podróży.
Postawienie na reklamę przy użyciu wyświetlaczy LCD gwarantuje prezentację reklamy ogromnie szerokiemu gronu odbiorców (na przykład w Krakowie każdy z autobusów w przeciągu jednego tygodnia, transportuje 20-30 tys. osób) (warto przeczytaćlink do witryny). Wykorzystanie autobusów a także tramwajów jeżdżących po gęsto zaludnionych ulicach największych miejscowości, umożliwia trafienie nawet do setek tysięcy potencjalnych nabywców.
Author: shrinkin'violet
Source: http://www.flickr.com
Przewaga reklamy w autobusie nad innymi odmianami reklam wiąże się ze szczególną, gdyż przymusową sytuacją w której znaleźli się pasażerowie. Są ograniczeni zarówno w przestrzeni, jak i czasowo. Trudno może im być wygenerować należytą ilość skupienia by skupić się na przykład na lekturze, ale jednocześnie pragnąc zabić czas poszukują ciekawiącego medium, jakie przyciągnęło by ich wzrok na czas podróży.
Postawienie na reklamę przy użyciu wyświetlaczy LCD gwarantuje prezentację reklamy ogromnie szerokiemu gronu odbiorców (na przykład w Krakowie każdy z autobusów w przeciągu jednego tygodnia, transportuje 20-30 tys. osób) (warto przeczytaćlink do witryny). Wykorzystanie autobusów a także tramwajów jeżdżących po gęsto zaludnionych ulicach największych miejscowości, umożliwia trafienie nawet do setek tysięcy potencjalnych nabywców.
Skuteczność takowej reklamy umożliwia częstotliwość i cykliczność transmitowanych treści.
Ciekawa informacja? Jeśli tak uważasz, ponadto wejdź na ten link - znajdziesz o wiele więcej w ofercie (http://www.workservice.pl/praca/magazyn/niemcy/), która dotyczy rozpatrywanej tu tematyki.
Reklama w autobusie może być żywa ikolorowa co skutecznie przyciąga uwagę widza, np. - więcej szczegółów. Prócz tego spojrzenia przyciągają emitowane aktualności lokalne, z kraju, a także wiadomości sportowe, horoskop itp..
Niezmiernie ważnym atutem jest także fakt, iż reklama w autobusie dochodzi do konsumentów w chwili znacznej chłonności umysłu, podczas gdy donikąd się nie spieszą i nie mają nic do uczynienia aniżeli spoglądać w monitor LCD i odczytywać emitowane na nim wiadomości. Mało tego, ewentualny nabywca nie może przełączyć wyświetlanej reklamy co jeszcze zwiększa efektywność tego rodzaju działań reklamowych. Dobrze stworzona reklama w autobusie ma duże szanse być skuteczna pod warunkiem, iż nie będzie zbyt natarczywa.
Ciekawa informacja? Jeśli tak uważasz, ponadto wejdź na ten link - znajdziesz o wiele więcej w ofercie (http://www.workservice.pl/praca/magazyn/niemcy/), która dotyczy rozpatrywanej tu tematyki.
Reklama w autobusie może być żywa i
Author: Jan Tik
Source: http://www.flickr.com
Niezmiernie ważnym atutem jest także fakt, iż reklama w autobusie dochodzi do konsumentów w chwili znacznej chłonności umysłu, podczas gdy donikąd się nie spieszą i nie mają nic do uczynienia aniżeli spoglądać w monitor LCD i odczytywać emitowane na nim wiadomości. Mało tego, ewentualny nabywca nie może przełączyć wyświetlanej reklamy co jeszcze zwiększa efektywność tego rodzaju działań reklamowych. Dobrze stworzona reklama w autobusie ma duże szanse być skuteczna pod warunkiem, iż nie będzie zbyt natarczywa.