Który papier jest najpopularniejszy do wydruku wizytówek?
Jednym z najczęściej stosowanych materiałów promocyjnych jest wizytówka. W przypadku tego produktu dużą rolę ma nie tyle jej cena czy też projekt graficzny, co rodzaj papieru, czyli tzw.
Author: Future PR
Source: Future PR
gramatura. Obecnie pewnym standardem jest wydruk ulotek na papierze kredowym mającym gramaturę 350g/m2.
Często wybór właściwego papieru może mieć wpływ na sposób traktowania jej właściciela i jego działalności. Dlatego też co poniektóre osoby mogą być zainteresowane drukowaniem wyłącznie na papierze ozdobnym. Z innej strony właścicielom np. zakładów wulkanizacyjnych bez problemu wystarczyłyby wizytówki klasyczne. Stosowany w nich papier kredowy charakteryzuje się dobrą jakością oraz jest wersją, która jest najczęściej zlecana przez klientów. Jest to uniwersalny papier mający gramaturę 350g/m2.
Zainteresował Cię opublikowany w tym miejscu problem? Jeżeli tak, to ponadto kliknij ten link - więcej przeczytasz w linku.
Takie jego cechy jak grubość czy też sztywność czynią, że idealnie nadaje się do drukowania większości wizytówek. Te właściwości czynią, że nie niszczy się zbyt szybko. Można też go łączyć z różnymi uszlachetnieniami w postaci choćby błyszczącej folii. To bardzo prosty sposób na nadanie wizytówkom bardziej eleganckiego stylu.
Zainteresował Cię opublikowany w tym miejscu problem? Jeżeli tak, to ponadto kliknij ten link - więcej przeczytasz w linku.
Takie jego cechy jak grubość czy też sztywność czynią, że idealnie nadaje się do drukowania większości wizytówek. Te właściwości czynią, że nie niszczy się zbyt szybko. Można też go łączyć z różnymi uszlachetnieniami w postaci choćby błyszczącej folii. To bardzo prosty sposób na nadanie wizytówkom bardziej eleganckiego stylu.
Author: Presidencia de la República Mexicana
Source: http://www.flickr.com
Wizytówka pełni swoje kluczowe funkcje, z których najbardziej istotną jest przekaz informacji o danej osobie lub korporacji. Powinny więc przyciągać wzrok oraz być zrozumiałe dla klientów. Można by to otrzymać nie tylko przez rodzaj papieru, lecz również przez atrakcyjny projekt graficzny. Standardowo jest w nim logo spółki wraz z podstawowymi danymi adresowymi.
Wizytówka często zawiera wszystko to, co charakteryzuje daną osobę lub firmę. Jeżeli dla przykładu należałaby ona do spółki związanej z przemysłem samochodowym, można by na niej umieścić małą grafikę przedstawiającą auto.