Z jakich powodów warto inwestować w dobrą reklamę?


Reklamy Ci u nas dostatek, zdają się przekonywać agencje reklamowe. Dajemy wiarę lub nie, musimy potwierdzić, że nie ma osób uwolnionych od jej wpływu. Wiadomo, znajdzie się wielu, którzy będą twierdzić, że nigdy, przenigdy nie pozwolą się złapać na przekaz reklamowy, a później kupują pierwszy lepszy produkt, który podpowiedzieli mu podświadomie twórcy przekazu reklamowego. Reklama była od zawsze, obecnie jest już zaawansowana, iże nie widzimy prostszych form reklamy, które także silnie oddziałują na naszą psychikę.

bilboard
Source: flickr.com
Dużo osób zapomina już prawdopodobnie o takim czymś jak produkty reklamowe POS (bądź widoczny). Co to takiego, zastanawiasz się? No właśnie, wiele osób nie wie, co się kryje za tymi trzema literkami. Skrót pochodzi od nazewnictwa anglojęzycznego – Point of Sale. Jest to jeden z najbardziej popularnych metod promocji różnego rodzaju produktów przy pomocy nośników reklamowych.

Siła oddziaływania tej formy reklamy jest bardzo silna i skonkretyzowana, ponieważ klient ma bezpośredni kontakt z oferowanymi produktami. Materiały reklamowe tego rodzaju wpływają bezpośrednio na decyzję klienta, bo są eksponowanie na przykład w sklepie.

Przedsiębiorstwa, które zajmują się tą formą mają w swojej ofercie interesujące propozycje. Przykładowo studio FX (oferta na stronie producenta) poza wymienionymi korzyściami, jakie oferuje reklama pos, zapewnia także oklejanie samochodów, lecz też jachtów, samolotów, prawdziwą jednakże rewelacją są efekty specjalne. Jak potwierdzają właściciele firmy efekty specjalne są coraz chętniej stosowaną formą reklamy, szczególnie w zakresie outdoor i ambient media. Co możemy przez to rozumieć?.



Jesteśmy w stanie zrobić powiększenie wyrobów, modele, eksponaty, a także urządzenia z dziedziny robotyki i automatyki. Jak sami widzimy oferta jest naprawdę solidna, a jedyne ograniczenie to tak naprawdę budżet i granice naszej wyobraźni. Jakkolwiek wyobraźni kreatorom reklam nie brakuje, o czym dowiadujemy się każdego dnia, to jednakowoż z pieniędzmi na dany projekt jest nie zawsze dobrze. Sporo firm musiało zrezygnować z większego budżetu na reklamę. Z jednej strony, stało się to przez kryzys finansowy, z drugiej, nasze firmy nie do końca wierzą w działanie reklamy, ich właściciele\włodarze myślą, iż bez reklamy (polecamy skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów) także sobie poradzą. Pewnie i tak, ale skorzystanie choćby z produktów reklamowych pos przyczyni się do lepszych planów sprzedażowych, zwiększy się także znajomość danej marki.