Odwołany lot odszkodowanie – gdzie poszukiwać informacji o naszych prawach?
Z usług lotniczych korzystamy coraz chętniej, bowiem ceny biletów są dużo niższe aniżeli kilka lat temu. Musimy mieć jednak świadomość tego, iż ewentualne problemy jakie mogą wystąpić na lotnisku, mogą być dla nas powodem do domagania się zadośćuczynienia. O jakich sytuacjach mowa? Przede wszystkim o przeróżnego typu opóźnieniach, odwołaniu lotu, Zagubionych bagażach itp. Przypadki tego rodzaju wbrew powszechnym opiniom nie są rzadkością, zatem warto wiedzieć, jak się w takiej sytuacji zachować i czego oczekiwać od przewoźnika.
W przypadku, kiedy wystąpi jedna z zaprezentowanych powyżej sytuacji pracownik przewoźnika powinien poinformować podróżnych o przysługujących im prawach. Może się jednak zdarzyć, że tego nie uczyni, toteż warto wiedzieć, jakie prawa posiadamy. Co najistotniejsze, w momencie zgubienia albo zniszczenia przez przewoźnika bagażu, należy przede wszystkim wypełnić odpowiedni druk i zgłosić reklamację. Niezbędne jest także wycenienie odniesionej szkody.
Nieco odmiennie wygląda sytuacja w kontekście opóźnionych lotów, braku wolnych miejsc w samolocie bądź lotów, które zostały odwołane. W sytuacji spóźnienia przewoźnik powinien zagwarantować posiłki jak i napoje, możliwość wykonania darmowego telefonu jak i nadania dalekopisu.
Równie interesujący materiał jest przedstawiany w tym miejscu, więc sprawdź na serwisie i upewnij się, co znajdziesz tutaj. To także jest w Twoim guście.
O ile lot jest opóźniony o co najmniej pięć godzin, pasażerowi mają prawo do uzyskania zwrotu kosztów biletu - poznaj firmę SKY Legal. O ile opóźnienie wymaga wydłużenia pobytu o jeden dzień lub kilka, przewoźnik winien opłacić nocleg w hotelu oraz bezpłatny transport na lotnisko. Odszkodowanie przysługuje natomiast w momencie, gdy do celu pasażer dostanie się z opóźnieniem wynoszącym przynajmniej trzy godziny.
Author: Junpei Abe
Source: http://www.flickr.com
Nieco odmiennie wygląda sytuacja w kontekście opóźnionych lotów, braku wolnych miejsc w samolocie bądź lotów, które zostały odwołane. W sytuacji spóźnienia przewoźnik powinien zagwarantować posiłki jak i napoje, możliwość wykonania darmowego telefonu jak i nadania dalekopisu.
Równie interesujący materiał jest przedstawiany w tym miejscu, więc sprawdź na serwisie i upewnij się, co znajdziesz tutaj. To także jest w Twoim guście.
O ile lot jest opóźniony o co najmniej pięć godzin, pasażerowi mają prawo do uzyskania zwrotu kosztów biletu - poznaj firmę SKY Legal. O ile opóźnienie wymaga wydłużenia pobytu o jeden dzień lub kilka, przewoźnik winien opłacić nocleg w hotelu oraz bezpłatny transport na lotnisko. Odszkodowanie przysługuje natomiast w momencie, gdy do celu pasażer dostanie się z opóźnieniem wynoszącym przynajmniej trzy godziny.
W przypadku anulowania lotu przewoźnik musi zwrócić koszty biletu bądź ewentualnie zaoferować inne połączenie. Jeżeli alternatywne połączenie różni się wyraźnie od pierwotnego, pasażerowi też przysługuje zadośćuczynienie. Ażeby dowiedzieć się odrobinę więcej na ten temat, warto przestudiować wyniki poszukiwania dla hasła odwołany lot odszkodowanie. Dowiemy się w ten sposób m. in. tego, w jakiej wysokości można uzyskać odszkodowanie.